28 Mayıs 2013 Salı

2013 PYBS SBS Giriş Belgesi Alma


Milli Eğitim Bakanlığı'nın yayınladığı 2013 Parasız Yatılı Bursluluk Sınavı (PYBS) Başvuru Kılavuzu'na göre, 5, 6, 7, 8, 9,  10, 11 ve 12. sınıf öğrencilerinin gireceği sınav giriş belgeleri hazır ve kısa bir zamanda, MEB'in internet sitesinden ve aynı zamanda sitemiz üzerinden yayımlanacak. Sınav 8 ve 9 Haziran'da düzenlenecek, sonuçları ise 16 Temmuz'da duyurulacak.

Sınav giriş belgesine ulaşmak için sitemizde bulunan sayfadaki e-okul bağlantısıyla yada direkt e-okulun web sitesi üzerinden giriş yapabilirsiniz.Sınava giriş belgesine ulaşmak için Tıklayın...

2013 Parasız Yatılı Bursluluk Sınavı (PYBS) giriş yerleri MEB'in internet sitesinden yayınlanacak..

Milli Eğitim Bakanlığı'nın yayınmadığı 2013-PYBS Başvuru Kılavuzu'na göre, 5, 6, 7, 8, 9,  10, 11 ve 12. sınıf 11-22 Mart tarihleri arasında yapılmıştı.

Sınav ise 8. sınıflar için 8 Haziran'da 5, 6, 7, 9, 10, 11, ve 12. sınıflar için ise 9 Haziran'da düzenlenecek, sonuçları ise 1 Temmuz'da duyurulacak.

Sınav giriş belgesine ulaşmak için sitemizde bulunan sayfadaki e-okul bağlantısıyla yada direkt e-okulun web sitesi üzerinden giriş yapabilirsiniz. Sınava giriş belgesine ulaşmak için Tıklayın...


Başvuru yapacak öğrencilerin e-Okul sisteminde kayıtlı ve bilgilerinin güncel olması gerekiyor. Açık öğretim lisesi, mesleki açık öğretim lisesi, açık öğretim ortaokulu ve özel öğretim kurumlarına devam eden öğrenciler, parasız yatılılık ve bursluluktan yararlanamayacak. Tutuklu ve hükümlü öğrenciler ise sınava başvuramayacak.

Parasız yatılılığı tercih edecek öğrencilerin, ortaokulların 8. sınıfında, ortaöğretim okullarının hazırlık sınıfı hariç 9, 10 ve 11. sınıflarında öğrenim görmeleri gerekiyor. Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarının 10 ve 11. sınıflarında okuyan öğrenciler için tercih edeceği pansiyonlu okullarda aynı sınıf seviyesinde öğrenim gördüğü meslek dalının bulunması şartı aranıyor.

Bursluluğu tercih edecek öğrencilerin ise ortaokul ve imam hatip ortaokullarının 5, 6, 7 ve 8. sınıflarında, ortaöğretim okullarının hazırlık sınıfı hariç olmak üzere 9, 10 ve 11. sınıflarında öğrenim görmeleri ve maddi imkanlardan yoksun bulunması gerekiyor.

PYBS sonuçları 16 Temmuz'da, www. meb.gov.tr ve oges.meb.gov.tr adreslerinden açıklanacak. 8, 9, 10 ve 11. sınıfların parasız yatılılık için pansiyonlu okul tercihleri 22 Temmuz-2 Ağustos tarihlerinde alınacak. Yerleştirme sonuçları ise 22 Ağustos'tan itibaren internetten ilan edilecek.

Sınav giriş belgesine ulaşmak için sitemizde bulunan sayfadaki e-okul bağlantısıyla yada direkt e-okulun web sitesi üzerinden giriş yapabilirsiniz. Sınava giriş belgesine ulaşmak için Tıklayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arkadaşlar yorumlarınız yönetici tarafından denetlendikten sonra paylaşılacaktır.
İlginize teşekkür ederiz. Yayınlanan yorumlar sayfanın en alt kısmında görüntülenmektedir.