9 Haziran 2013 Pazar

9 Haziran 2013 PYBS Soru ve Cevapları Yayınlandı (Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı)

9 Haziran 2013 Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı Soru Kitapçıkları YAYINLANDI!!!
Arkadaşlar netlerinizi aşağıdan yorum olarak bizimle paylaşabilirsiniz ve sitemiz üzerinden puan hesaplamanızı yapabilirsiniz.
Puan hesaplamak için TIKLAYIN.
(Üzerine tıklayarak indirebilirsiniz.)
5.Sınıf A Kitapçığı
5.Sınıf B Kitapçığı
5.Sınıf Görme Engelliler
6.Sınıf A Kitapçığı
6.Sınıf B Kitapçığı
6.Sınıf Görme Engelliler
7.Sınıf A Kitapçığı
7.Sınıf B Kitapçığı
7.Sınıf Görme Engelliler
9-10-11.Sınıf A Kitapçığı
9-10-11.Sınıf B Kitapçığı
9-10-11.Sınıf Görme Engelliler

www.kaspersky.com.tr

17 yorum:

  1. türkçe 3 yanlış mat 4. yanlış fen 4 yanlış sos 3.yanlış olsa 10 puanla kaybedecem :(((

    YanıtlaSil
  2. 464 puanla kazandım :D :D

    YanıtlaSil
  3. KAZANDIMMM =) =) PUAN:485.854

    YanıtlaSil
  4. Tüh ya 1 puanla kaybediyorum galiba...

    YanıtlaSil
  5. :D :D sorular güzeldi kazancam bu seferrrrrr :D

    YanıtlaSil
  6. evetttt bende kazanıyorummm :D 460la

    YanıtlaSil
  7. yok arkadaş olmadı yine gelecek seneye artık :( :( :(

    YanıtlaSil
  8. arkadaş iki arkadaşım kazanmış biz yine açıkta kaldık iyi mi

    YanıtlaSil
  9. çok uğraştırdı ama sonunda oldu ya la :D

    YanıtlaSil
  10. kazandım 465 :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. 435 olunca kazanıyormuyum ben kaçla kazanılıyo

    YanıtlaSil
  12. üff olmadı ya

    YanıtlaSil
  13. 490 yaptım yine uçtum :D:D :D

    YanıtlaSil
  14. 350 hiç girmesem daha iyiydi....

    YanıtlaSil
  15. açılmıo yhaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dosyaları görüntüleyebilmek için bilgisayarınızda winrar ve pdf okuyucu programların kurulu olması gerekir...

      Sil

Arkadaşlar yorumlarınız yönetici tarafından denetlendikten sonra paylaşılacaktır.
İlginize teşekkür ederiz. Yayınlanan yorumlar sayfanın en alt kısmında görüntülenmektedir.