17 Temmuz 2013 Çarşamba

PYBS'yi kazananların yapması gerekenler

2013 Yılı Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavına (PYBS) ilköğretim okullarının 5, 6 ve 7. sınıflarından katılıp burslu okumaya hak kazananların kayıt işlemleri öğrencilerin öğrenim gördükleri ilköğretim okullarınca; ilköğretim okullarının 8. sınıfında sınava girip burslu okumaya hak kazananların bursluluk kayıt işlemleri kayıt yaptırdıkları ortaöğretim kurumlarınca; ortaöğretim kurumlarının 9, 10 ve 11. sınıflarında sınava girip burslu okumaya hak kazananların kayıt işlemleri öğrenim gördükleri ortaöğretim kurumlarınca gerçekleştirilecek. Bu yüzden okul müdürlüğüne hemen uğrayın...

İlk defa bursluluk kaydı yapılan okul, ilçe ve il milli eğitim müdürlükleri ile Bakanlıkça bursluluğu onaylanan öğrenciler, 1 Ekim 2013 tarihinden itibaren burslu olarak öğrenim görmeye hak kazanacak.   .

3 yorum:

  1. peki ben 7. sınıfım kazandım ne yapmam gerekir ? bazıları dior ki banka hesabı acmalısın bunun gibi işlemler nelerdir ve hangi bankadan acmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. liseye geçene kadar hesap açmanıza gerek yok . okulun idaresinden bursunu alabilirsin

      Sil
  2. bana vermiyor okul bi siteye girmelisin diyo 6. sınıfım

    YanıtlaSil

Arkadaşlar yorumlarınız yönetici tarafından denetlendikten sonra paylaşılacaktır.
İlginize teşekkür ederiz. Yayınlanan yorumlar sayfanın en alt kısmında görüntülenmektedir.