21 Mayıs 2013 Salı

2013 PYBS Sınav Sonuçları Yayını


5, 6, 7, 8, 9, 10 ve 11. sınıfların PYBS sonuçları 16 Temmuz 2013 tarihinden itibaren Milli Eğitim Bakanlığının sitesiyle aynı zamanda sitemizden ilan edilecektir.

8, 9, 10 ve 11. sınıfların parasız yatılılık için pansiyonlu okul tercihleri 22 Temmuz-02 Ağustos 2013 tarihlerinde yapılacaktır.Yerleştirme sonuçları ise 22 Ağustos 2013 tarihinden itibaren Milli Eğitim Bakanlığının sitesiyle aynı zamanda sitemizden ilan edilecektir. 

Okul müdürlükleri öğrenci velisinin istemesi halinde “Sınav Sonuç Belgesi”ni ve/veya “Yerleştirme Sonuç Belgesi”ni elektronik ortamdan alıp, onaylayıp ve mühürleyerek öğrenci velisi ya da öğrenciye imza karşılığı verecektir.

2 yorum:

  1. ben bu yil pybs ye girecegim cokkkkkkkkkkk heyecanliyim insallah bu yil kazanirim kazanmayi cokkkkkkkkkkkkkkkk istiyorum bana dua edin emin olun bende size dua edecegim

    YanıtlaSil
  2. bu yıl kazanmayı ben de çokkkkkkkkkkkkkkkk istiyorum :)

    YanıtlaSil

Arkadaşlar yorumlarınız yönetici tarafından denetlendikten sonra paylaşılacaktır.
İlginize teşekkür ederiz. Yayınlanan yorumlar sayfanın en alt kısmında görüntülenmektedir.