2 Haziran 2013 Pazar

Yaz Tatilinden Bursluluk Parası Yatıyor mu? PYBS...

Yaz Tatilinden Bursluluk Parası Yatıyor mu?

PYBS 2012 yılı eğitim döneminde de öğrencilerin ihtiyaçlarını karşılayacak en önemli umut kapısı PYBS sınavı oluyor. Bir çok gencin üniversite döneminde ihtiyaç duyacağı en büyük sıkıntı olan nakit durumuna devlet tarafından düzenlenen ve başarı puanları doğrultusunda sunulan PYBS bursluluk sınavı için arayışa geçtiğinizi biliyoruz. PYBS parası ne zaman yatacak? gibi sorularında çok geldiği ve ayrıca Yaz tatilinde bursluluk parası yatıyor mu? ikinci sorusu da akılları kurcalamakta…
www.kaspersky.com.tr
Aday arkadaşlarımızın içini rahatlatmak amacıyla soracağınız ve sormakta olduğunuz tüm soruların cevaplarını yanıtlamaya devam ediyoruz. Evet sizi memnun edecek cevap; Yaz datilinde PYBS 2012 bursululuk paraları yatmaya devam ediyor. 

Ayrıca ilk kez sınava girecek olan arkadaşlarımız bu adres üzerinden PYBS Bursluluk sınavı için gerekli taban puanları makalemize ulaşabilirler ve Bursluluk Sınavını Kazanmak için Kaç Puan Gerekli? olduğunu öğrenebilirler. PYBS 2012 sınav soruları makalemize de buradan ulaşabilirler. tüm aday arkadaşlarımıza başarılar dileriz.

21 yorum:

  1. Haziranın kaçında yatar burslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 haziranda yatacakmış...

      Sil
    2. kesin mi Gökçe arkadaşım ? Şehir hangisi ? Ben İzmirdeyim...

      Sil
    3. Bir çok şehirde aynı tarih söylenilmiş o yüzden genel olarak verdiğimiz bir tarih... Kesin değil ama büyük ihtimalle 21i...

      Sil
    4. Teşekkür ederim siz hangi şehirdesiniz ve aldınız mı bursu ?

      Sil
    5. Geçen yıllarda yatış tarihini biliyor musunuz ?

      Sil
    6. Geçen sene yanılmıyorsam son hafta almıştım ben...

      Sil
    7. Hangi şehir Serhan

      Sil
  2. Arkadaşlar yatmadı mı daha ..?

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar izmirde liselerde alanlar var mı

    YanıtlaSil
  4. istanbul pendikte yasiyorum 3 kere aldim hazirann bursu 3 de temmuz da yatti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar yattı ben en son 400 çektim

      Sil
  5. tokat ta yaşıyorum burslar yatmamış

    YanıtlaSil
  6. şu an yatmış mıdır bursluluk

    YanıtlaSil
  7. izmir tire yattı 398.72 Tl :)

    YanıtlaSil
  8. ben 5. sınıfta kazandım 10.sınıfa geçtim şu an erzincandayım burs yatmamş yatmasını beklemiyodum çünkü ben paranın 1 aydan fazla geciktiğini de gördüm çok geç yatıyor normalde temmuzun başında yatması lazımdı daha bu gün baktım 8 gündür hiç bi şey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen neredwen alıyorsun bursunu?

      Sil
  9. Istanbulda yasiyorum hala yatmadi daha beklememiz gerekiyor mu?

    YanıtlaSil
  10. izmir yattımı yaaa bergama :/

    YanıtlaSil
  11. ben gaziantepten ömer ne zaman yatacak ne kadar yatacak bekliyorum

    YanıtlaSil

Arkadaşlar yorumlarınız yönetici tarafından denetlendikten sonra paylaşılacaktır.
İlginize teşekkür ederiz. Yayınlanan yorumlar sayfanın en alt kısmında görüntülenmektedir.