6 Kasım 2016 Pazar

PYBS 2017 Başvuru İşlemleri ( Yurt Dışı )

Yurt dışında e-Okul sistemine kayıtlı T.C. vatandaşı olan öğrenciler, T.C. kimlik numarasıyla
kayıtlı bulundukları okul müdürlüklerine, KKTC vatandaşı olan öğrenciler ise kimlik numarası ile
Eğitim Ataşeliği/Müşavirliği üzerinden başvurularını yapacaklardır.


Yurt dışında e-Okul sistemine kayıtlı olmayan okullarda öğrenim gören öğrenciler, 5/3/2004
tarihli ve 25393 sayılı Resmî Gazete’ de yayımlanan “MEB Denklik Yönetmeliği” dikkate alınarak
denklikleri yapıldıktan sonra başvurularını Eğitim Ataşeliği/Müşavirliği üzerinden yapacaklardır.
KKTC ve yurt dışında e-Okul sistemine kayıtlı olmayan öğrencilere ait belgeler 8 Nisan 2016
tarihine kadar Eğitim Ataşeliği/Müşavirliklerince pybs@meb.gov.tr e-posta adresine, ayrıca e-posta
yolu ile gönderilen belgelerin asılları Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel
Müdürlüğü Emniyet Mahallesi, Milas Sokak No: 21 Teknikokullar/Yenimahalle/ANKARA
adresine en geç 22 Nisan 2016 tarihinde ulaşacak şekilde gönderilecektir.


Bu öğrencilerden sınavı kazananlar 2016-2017 öğretim yılından itibaren Türkiye’deki MEB’e
bağlı resmî örgün okul/kurumlarda (ortaokul, imam hatip ortaokulları ile ortaöğretim kurumları)
öğrenimlerine devam etmeleri hâlinde bursluluktan yararlanabilirler. KKTC vatandaşları ile ilgili
hükümler saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arkadaşlar yorumlarınız yönetici tarafından denetlendikten sonra paylaşılacaktır.
İlginize teşekkür ederiz. Yayınlanan yorumlar sayfanın en alt kısmında görüntülenmektedir.